MNJENJE STRANKE O BORELIOZI IN ŠČETICI 

"Presenečena nad delovanjem kapljic divje ščetice:

Jeseni leta 2015 sem dobila diagnozo stara okužba z borelijo. Bila sem kar presenečena saj nisem domnevala, da bi lahko moje bolečine in tudi pogosto slabo počutje bile posledica le-tega. Je pa dejstvo, da je okužba bila v telesu že zelo dolgo, vsaj po ""analiziranju"" mojih težav v preteklo obdobje. V tem času sem pogosto obležala s hudimi bolečinami v ledvenem predelu, vedno pa sem imela občutek, da bolijo mehka tkiva. Zdravnik je vedno krivil posledice operacije skolioze leta 1988, takrat sem tudi dobila transfuzijo. V valovih so me pestili hudi glavoboli, npr po šestih urah službe sem že imela občutek, da bo glavo odprlo... V svoji starosti 35 let sem imela hude psihične probleme, uradno naj bi šlo za depresijo, ki me je popolnoma zdelala.
Naj poudarim, da sem skoraj dnevno čutila hudo utrujenost skozi vsa leta, zelo pogosto pa sem ""vedela"", da je v ozadju nekaj, kar se bo šele pokazalo.
Pred par leti so se pojavile težave s srcem in sicer aritmija v obliki ekstrasistol in posledično ( ali tudi lahko vzročno) visok krvni tlak. Dobila sem zdravila za zdravljenje v obliki betablokerjev. Kot vidite iz napisanega sem se večino svojega življenja borila z raznimi nevšečnostmi. Po začetku terapije s ščetico se je stanje po približno mesecu in pol zelo popravilo na vseh nivojih, tako v fizičnem kot psihičnem pogledu in zdravilo bom prav gotovo priporočila še komu s podobnimi težavami. Vesela bom če vam moje pričevanje pride kakorkoli prav in lepo vas pozdravljam z najboljšimi željami tudi v vašem privatnem življenju,"



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika